Subject: Soovime Transpordiameti seisukohta - hoone kõrgus koos tehnoseadmetega on üle 45m
From: "Mari Viilop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 13:29:50 +0200

Transpordiamet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere

Lennundusseaduse § 35 lõike 4 kohaselt lennuvälja, kopteriväljaku või
maapinnast üle 45 m kõrgusega ehitise ehitusloa saamiseks esitatav
ehitusprojekt peab olema Transpordiameti poolt heaks kiidetud.

Tallinna Linnaplaneerimise Ametis on menetluses Merimetsa tee 4 äri- ja
eluhoone püstitamise ehitusloa taotlus nr 2411271/04694. Püstitatava
äri-ja eluhoone kõrgus on ilma tehnoseadmeteta 44,9 m, kuid koos
tehnoseadmetega (päikesepaneelid, ventilaatorid jms) üle 45 m.

Palume transpordiameti seisukohta, kas antud juhul on ehitusloa taotlus
vaja saata heakskiidu saamiseks Transpordiametisse või mitte?

Lugupidamisega

Mari Viilop

menetleja

ehitusosakond

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

640 4702

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.